Випуск № 3 (100) / 2025 | ||
ЕКОНОМІКА |
||
Жуковський Д.М. |
СИНТЕЗ АНАЛІТИЧНИХ МЕТОДІВ ЦИФРОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ТА ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ В СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ АВТОДИЛЕРСЬКИМ БІЗНЕСОМ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-3-1 |
|
Марченко І.В. |
ВІДНОВЛЕННЯ ТА ПОВОЄННИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК УКРАЇНИ: ВИКЛИКИ ТА СТРАТЕГІЧНІ ПРІОРИТЕТИ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-3-2 |
|
Смирнова Н.В. |
ЕВОЛЮЦІЙНИЙ АСПЕКТ ТРАНСФОРМАЦІЇ ФАКТОРІВ ВИРОБНИЦТВА https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-3-3 |
|
Фімяр С.В., Кукса В.М., Касяненко О.Г. |
ВПЛИВ ПІДПРИЄМНИЦТВА НА ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ ТА РОЗВИТОК ЕКОНОМІЧНОЇ ТЕОРІЇ: ТЕОРЕТИКО-АНАЛІТИЧНИЙ ПІДХІД З УРАХУВАННЯМ МІЖНАРОДНОГО ДОСВІДУ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-3-4 |
|
Хитров В.Б. |
ЕТАПИ РОЗРОБКИ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ПІДПРИЄМСТВА https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-3-5 |
|
ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ |
||
Косова Т.Д., Бабій Ю.А., Іванова А.В. |
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОБЛІКУ, КОНТРОЛЮ, АНАЛІЗУ ФІСКАЛЬНОЇ ПРОЗОРОСТІ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ В СИСТЕМІ ДЕТІНІЗАЦІЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-3-6 |
|
Січкар І.О. |
ПЕРЕВАГИ ТА ВИКЛИКИ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ ЗА ДОПОМОГОЮ СИСТЕМ ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-3-7 |
|
Случак В.О. |
УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИКИ ВНУТРІШНЬОГО АУДИТУ ВИТРАТ В УМОВАХ ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-3-8 |
|
ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА, СТРАХУВАННЯ ТА ФОНДОВИЙ РИНОК |
||
Дудко Д.В. |
ДИЗАЙН ТРАНСМІСІЙНОГО МЕХАНІЗМУ МОНЕТАРНОЇ ПОЛІТИКИ: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ ЗМІН https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-3-9 |
|
Кретов Д.Ю., Кретова О.І. |
ЦИФРОВА ЗРІЛІСТЬ БАНКІВСЬКОГО СЕКТОРУ: СВІТОВІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА РЕАЛІЇ УКРАЇНИ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-3-10 |
|
МЕНЕДЖМЕНТ |
||
Руденко В.В. |
УПРАВЛІННЯ ЗМІНАМИ В ОПЕРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСАХ: ТЕОРІЯ ОБМЕЖЕНЬ І ТЕОРІЯ ЙМОВІРНОСТЕЙ ЯК КЛЮЧОВІ ІНСТРУМЕНТИ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-3-11 |
|
Хаджинова О.В., Гусєв Д.А. |
ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ВЕКТОР РОЗВИТКУ ОСВІТНЬОЇ СКЛАДОВОЇ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ УКРАЇНИ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-3-12 |
|
МАРКЕТИНГ |
||
Князєва Т.В., Пересунько М.М. |
ОСОБЛИВОСТІ ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МІЖНАРОДНИХ КОМПАНІЙ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-3-13 |
|
Баранюк А.Ю. |
ФАКТОРИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ КОМПАНІЇ В СФЕРІ НАДАННЯ ІНЖИНІРИНГОВИХ ПОСЛУГ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-3-14 |
|
Гребельник О.А. |
ПРИНЦИПИ ПОБУДОВИ СОЦІАЛЬНО-ОРІЄНТОВАНОЇ МОДЕЛІ МАРКЕТИНГУ СУЧАСНОЇ КОМПАНІЇ https://doi.org/10.32782/2520-2200/2025-3-15 |